Častým problémom je známa formulácia „ja chcem len“ ... lieky predpísať, poradiť, niečo sa opýtať, prišiel som len pre výsledky krvi ...
Prosím, pokúste sa informácie uvedené v tejto časti chápať ako snahu, ktorej cieľom je ozrejmiť Vám, v ktorých situáciách nie je možné z hľadiska dodržania kvality služieb, Vašej bezpečnosti , ako aj z hľadiska platných zákonov niektoré veci urýchliť, vykonať bez vyšetrenia a záznamu do zdravotnej dokumentácie.
Zároveň pri každej situácii máte uvedené, akým spôsobom - postupom pokiaľ to je možné, vieme čakanie eliminovať na minimálnu nevyhnutnú mieru. ( napríklad využívanie mailovej komunikácie a podobne )
Verte, že aj pre nás je pokojná atmosféra v čakárni a spokojný pacient - klient, základným predpokladom pohodovej atmosféry v práci . Platí však pravidlo, že každý "spokojný uprednostnený pacient" vygeneruje v čakárni ďalších (takmer vždy všetkých ostatných) nespokojných ...
Preto sme zaradili aj pomerne rozsiahly text ( ako je to s pradím pacientov ? ) o systéme poradia ktoré v záujme efektívneho využitia ordinačnej doby nemôže ísť vždy a presne podľa poradia príchodu do čakárne .
Podradené stránky:
Musím čakať, ak "chcem len predpísať lieky" ?
Musím čakať ak "chcem len informáciu o výsledkoch" ?
Musím čakať ak "chcem len radu " ?
|